1 november 2016

roos
Lieve mensen,
En dan word je opeens wakker na een waardeloze nacht. Dan heb je zo géén zin om op te staan, maar ook juist zin, omdat je helemaal klaar bent met draaien, slapen en dan weer wakker zijn. Dat was vorige week. Ik had heel slecht geslapen, omdat ik zo’n heftige keelpijn had en voelde mij echt niet lekker. Maar toch, ik weet niet waar ik ook alweer de motivatie vandaan haalde, maar ik ging naar school. Na school deed ik een warme trui (heerlijk, echt een herfstgevoel) en een joggingbroek aan en plofte op de bank. Oké. Nu even niks. Helemaal niks.
En toen gaf ik mij ein-de-lijk weer eens over aan de stilte en de rust. Want toen pas realiseerde ik mij hoeveel ik van hot naar her had gerend de afgelopen maanden. Leuke dingen waren voorbij gekomen, maar ook mindere dingen. En had ik een keer echt even helemaal stilgestaan? Of had ik mij eens niet gemengd in één van die-hele-gezellige-gesprekken?
Uhm…nee? En toen wist ik, dat wil ik veranderen. En ja, ik weet dat dat waarschijnlijk niet in één keer helemaal goed gaat (een klein beetje ervaring van andere keren) maar ik ga het in ieder geval probéren…! Haha!
Eens de rust opzoeken, even stilvallen en dan even genieten van de dingen die ik zie. In plaats van opgaan in al die hele-leuke-gesprekken en hele-leuke-gebeurtenissen…
We zullen zien…
Dikke knuffel!
En heb een fijne dinsdag en begin van een nieuwe, frisse maand (november alweer!)
Geef een reactie

